Mijn achtergrond
Van huis uit ben ik sociaal psycholoog. Het boeit me enorm om te doorgronden waarom mensen doen wat ze doen, hoe behoeften, drijfveren en gedragingen van mensen met elkaar samenhangen. Tijdens mijn studie psychologie in Leiden ontstond daarbij mijn interesse in (markt)onderzoek: het bleek een (voor mij) prachtige combinatie tussen enerzijds het willen doorgronden van wat mensen drijft en anderzijds mijn affiniteit met cijfertjes en statistiek.
Zo'n 14 jaar heb ik bij diverse bedrijven gewerkt in verschillende marktonderzoek en CX rollen. Zo was ik marktonderzoeker aan zowel bureau-kant (Signicom) als aan 'opdrachtgevers-zijde' (Alex Beleggersbank, BinckBank en KPN). Bij KPN maakte ik na enkele jaren de overstap van 'meten' naar 'verbeteren'. Als CX professional heb ik me zowel met het zakelijke als met het consumentendomein beziggehouden. In die tijd heb ik ook diverse trainingen en opleidingen gevolgd op het gebied van onder andere Customer Journey Mapping, Service Design, Change Management en Storytelling en werd ik (gecertificeerd) Scrum Product Owner.
In 2018 was ik toe aan een nieuwe stap, en wel die naar het zelfstandig ondernemerschap. Inmiddels heb ik vanuit CXexpert en CXresearch diverse leuke en uitdagende opdrachten op het vlak van marktonderzoek en CX uit mogen voeren voor onder andere Buro Improof, Nederland Schoon, Landal GreenParks, Hof van Saksen, Hotelschool Den Haag, Natuurbegraven Nederland, Novisource en Essense - Service Design.
Zo'n 14 jaar heb ik bij diverse bedrijven gewerkt in verschillende marktonderzoek en CX rollen. Zo was ik marktonderzoeker aan zowel bureau-kant (Signicom) als aan 'opdrachtgevers-zijde' (Alex Beleggersbank, BinckBank en KPN). Bij KPN maakte ik na enkele jaren de overstap van 'meten' naar 'verbeteren'. Als CX professional heb ik me zowel met het zakelijke als met het consumentendomein beziggehouden. In die tijd heb ik ook diverse trainingen en opleidingen gevolgd op het gebied van onder andere Customer Journey Mapping, Service Design, Change Management en Storytelling en werd ik (gecertificeerd) Scrum Product Owner.
In 2018 was ik toe aan een nieuwe stap, en wel die naar het zelfstandig ondernemerschap. Inmiddels heb ik vanuit CXexpert en CXresearch diverse leuke en uitdagende opdrachten op het vlak van marktonderzoek en CX uit mogen voeren voor onder andere Buro Improof, Nederland Schoon, Landal GreenParks, Hof van Saksen, Hotelschool Den Haag, Natuurbegraven Nederland, Novisource en Essense - Service Design.
Zo werk ik
Wanneer we gaan samenwerken is het belangrijk dat we met elkaar de juiste verwachtingen hebben en beiden overtuigd zijn van het nut en de noodzaak van het traject dat we aangaan. Pas bij een wederzijds goed gevoel en inhoudelijke overeenstemming van de opdracht én het resultaat waarbij we tevreden zijn, gaan we aan de slag! Je zult in onze samenwerking ervaren dat de volgende eigenschappen mij typeren in mijn werk:
- No-nonsense, nuchter, open en transparant
- Doener, resultaatgericht, ‘actie in de taxi'
- Energiek en enthousiasmerend
- Toegankelijk, verbinder
- Communicatief vaardig, zowel in persoon als op papier
- Analytisch en fact-based